Sivut

maanantai 17. lokakuuta 2016

I'm back!

Ajastetut postaukset ovat loppuneet, ja olen onnellinen kun viimein on aikaa kirjoittaa tänne uutta sisältöä! Nyt takana olevat seitsemän viikkoa olivat todella rankkoja, ja olen tyytyväinen että viikkotyötuntini vihdoin vähenevät. Sitten voi paremmin keskittyä kouluun ja jää aikaa myös harrastuksille ja perheen ja ystävien tapaamiseen. Lisäksi tämä alkava viikko on vapaata koulusta, joten tässähän ehtii jo vaikka mitä! Luvassa on mm. shoppailupäivä, jolta varmasti tarttuu mukaan vähintäänkin teetä. Olen käyttänyt lähes kaikki laadut loppuun, joten pakko saada teehyllylle täytettä. Ostoslistalla on myös uusi päivävoide pintakuivalle iholle. Suositteluja otetaan vastaan!

Koulun alkaessa tuli hankittua Fjällrävenin kettureppu. Tällä kelpaa nyt kannella läppäriä ja vaikka mitä ja välttyä kuitenkin pahimmilta päänsäryiltä. Ensin olin vähän epävarma tämän kanssa, mutta kyllä sitä mukavuutta oppi rakastamaan parissa viikossa! Mielenkiintoista oli myös verrata uutta opiskelijakorttia ja sen kuvaa viiden vuoden takaiseen vastaavaan. Hiukset ovat kokeneet niin suuren muutoksen tässä välillä että ihan hämmentää.


Translation:
The pre scheduled posts have finally ended and I could not be happier to be able to write here again! The past seven  weeks were really hard. I'm glad that my weekly working time finally decrease so I can focus better on school and I even have some spare time! 

 My mom wanted to help me with school so she bought for me a Fjällräven backpack. At first it took some time to get used to it, but after a couple of weeks I really learned to love the comfy and almost headache free life of an owner of a good backpack. It was also interesting to compare my new student card with the one I had five years ago. 

2 kommenttia:

  1. Mulla on viimeksi ollut reppu aktiivisessa käytössä ala-asteella. En oikein enää osaa käyttää, vaikka paljon parempihan se selälle, niskalle ja hartioille olisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla myös lähinnä ala-asteella ollut reppu. Parisen vuotta sitten bongasin myös kirpparilta yhden pienen tekonahkarepun, jota olen käyttänyt yleensä pyöräillessä. Se on semmoinen söpö pieni :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥
Thank you for commenting! ♥